Matrix Instacure Anti-Breakage šampon za oštećenu kosu, 300ml
Pakiranje: 300ml
Oštećena kosa i ispucali vrhovi| Svi tipovi vlasišta | Hranjiva njega
Pripremite kosu i popunite kutikulu s Matrix Instacure Anti-Breakage šamponom za čišćenje obogaćenim tekućim proteinima koji pomaže u jačanju kose kako bi se smanjio lom i uklanja nakupljanje proizvoda u suhoj, krhkoj i oštećenoj kosi. Instacure rutina za kosu daje snagu oštećenoj kosi, smanjuje lomljenje i poboljšava fleksibilnost, istovremeno ispunjavajući poroznost i zaglađujući kosu, tako da više ne osjećate grubost pri dodiru, sve dok hidratizira kosu. Total Results Instacure profesionalna linija za njegu kose od Matrixa pomaže u kontroli naelektriziranosti kose, pruža anti-frizz učinak te pomaže smanjiti izgled oštećenih vrhova s do 60% manje lomljenja*. Instacure je idealan za kosu oštećenu toplinskim stiliziranjem, jakim lomljenjem i stanjivanjem te uklanjanjem lomljenja kose na vlasištu. Ova profesionalna linija za njegu kose testirana je i dokazana na finoj, normalnoj i gruboj kosi te vrlo oštećenim tipovima kose.
*Instrumentalni test pri korištenju anti-breakage šampona, regeneratora i spreja naspram klasičnog šampona za osjetljivu kosu.
MATRIX, jedan od široko poznatih brendova za profesionalnu njegu kose i boje kose u svijetu, dio je Divizije profesionalnih proizvoda L'Oréal-a.
Matrix je osnovan 1980. godine od strane američkog bračnog para frizera, Arnieja i Sydell Millera. Prije nego što je osnovao Matrix, gospodin Miller je bio frizer više od 20 godina. Gospodin Miller je odlučio isprobati nešto drugačije 1971. godine, kada je razvio individualno nanosive trepavice. Osnovao je tvrtku Ardell kako bi proizvod plasirao na tržište prodavaonicama i frizerskim salonima. Ardell je kasnije stvorio i prodavao proizvode za bojanje kose.
Kasnih 1970-ih, gospodin Miller je primijetio da se maloprodajno tržište smanjuje i odlučio je prodati Ardell 1980. godine kako bi se usredotočio na izgradnju Matrixa, koji će svoje proizvode plasirati samo profesionalnim kupcima za njegu kose.
"Osjećao sam da mi je potrebna veća usredotočenost kako bih bio uspješan. Odabrao sam profesionalni segment jer sam poznavao taj posao i više mi se svidio", rekao je.
Millerovi su željeli pružiti frizerima sveobuhvatan raspon proizvoda koji će im pomoći u razvoju njihovog poslovanja i pružiti sredstva za potpuno iskorištavanje njihovog talenta i kreativnosti.
Danas, više od dva desetljeća kasnije, Millerove originalne ideje i dalje su snažne, a Matrix se posvećuje razvoju salonskih profesionalaca, nudeći širok raspon proizvoda za njegu kose, boju kose i teksturizaciju.